Antonio Basoli (1774 - 1848) a fost un artist italian, născut în Castel Guelfo, care şi-a desfăşurat cea mai mare parte a activităţii sale în Bologna. A fost pictor, decorator de interioare, gravor şi profesor “Accademia delle Arti di Bologna” din 1804 până în 1826. În timpul profesoratului la Academie a dezvoltat o afinitate puternică faţă de Domenico Corsini şi Pelagio Palagi. Educaţia sa a fost motivată de un interes constant şi insaţiabil faţă de arta clasică, literatura clasică şi contemporană şi lucrările, decoraţiunile şi inscripţiile lui Piranesi. Primul său profesor a fost tatăl său, Lelio Andrea Basoli. Continuare…
Artistul suedez Kilian Eng - cunoscut şi drept DW Design - trăieşte şi lucrează în Stockholm, Suedia. Kilian Eng are o diplomă şi masterul în Design grafic & ilustraţie obţinută la Universitatea de Artă şi Design din Stockholm şi a câştigat numeroase premii internaţionale pentru ilustraţiile sale.
Ilustraţiile artistice şi digitale ale lui Kilian Eng sunt populare printre colecţionari. Este cunoscut şi sub titulatura de DW Design şi în prezent este unul dintre ilustratorii digitali cei mai cunoscuţi. Lucrările lui Kilian Eng ce conţin peisaje de vis şi stilul său retro futuristic sunt admirate de către mulţi. Continuare…
Katsushika Hokusai (1760 - 1849) a fost un artist, pictor ukiyo-e şi gravor japonez al perioadei Edo, la vremea sa fiind expertul în pictura chineză. Hokusai este cunoscut ca autorul seriei de picturi pe lemn “36 de peisaje ale Muntelui Fuji” (cca. 1831), care include lucrarea “Marele val de pe Kanagawa”.
Joseph Cornell (24 decembrie 1903 - 29 decembrie 1972) a fost un artist şi sculptor american, unul dintre pionierii şi exponenţii cei mai reprezentativi ai asamblajului, influenţat de suprarealişti şi realizator de film experimental de avant-gardă.
Albert Pinkham Ryder (19 martie 1847 - 28 martie 1917) a fost un pictor american renumit pentru lucrările sale poetice şi alegorii ale stării de spirit, peisaje marine, ca şi pentru personalitatea sa excentrică. În vreme ce arta sa transmitea variaţii subtile ale culorii cu tonalităţii ale vremii sale, era unică pentru accentuarea formei într-o manieră pe care istoricii de artă o considerau drept modernistă.